Még évekkel ezelőtt történt, amikor is kaptam egy 19 éves fő sulis lánytól egy olyan levelet, ami teljesen átlagosnak indult, és volt egy link is az alján ami egy jelszavas képtárra vezetett. A levél utóiratában pedig ott figyelt a kód is és ennyi "Én semmi jónak elrontója nem vagyok, és Te?".... Meglepődve néztem meg a képeket. Volt ott minden. Egész alakos, bikinis, kihívó, szexi kép.

Biztosra vettem, hogy hülye gyerek szórakozik velem, de a képek annyira amatőrök voltak, hogy kételkedni kezdtem. Nagyon kíváncsi voltam, hogy ugyan szórakozik-e az illető vagy sem.

Visszaírtam neki, majd MSNbe folytattuk. Egy ideje pötyögtünk mire rákérdeztem, hogy jól látom van kamerája (kijelzi az MSN a meglétét, ha a partner engedélyezi). Ez tuti lebukás ha nem ő az és szórakozik valaki a képekkel.

És nem volt kamu!

Ott integetett a kamerába a lány...  Nagyon gyorsan a képtárban lévő képekre terelődött a szó (de arra már nem emlékszem melyikünk hozta szóba). Én valahogy nem tudtam napirendre térni a képek felett, ezért még firtattam, hogy miért kell kacér és több mint sejtető képek, hiszen nőként, főleg ilyen csinos nőként mind a 10 ujjára kapna pasit... Igazából választ erre nem kaptam.

Vagy két nappal később eljutottunk odáig, hogy látni akarom-e őt kamerába is, ahogy a képen... Én megkérdeztem tőle, hogy ez most így hogy. Hebegésen meg a habogáson kívül mást nem olvastam tőle, sőt a végére már magát hibáztatta, hogy biztos egy utolsó kurvának gondolom. Mondtam neki, hogy nem és végül is találkoztunk rá egy jó órával később.

A kis kávézóba mentünk, ahová szoktam általában első randira menni... ott jót beszélgettünk, de egy idő után megint előjött ez a "én kurva vagyok, nem is kellek neked, meg van a véleményed rólam". Mondtam neki, hogy egy kicsit durván indult, szerintem nem sok lány csinál ilyet, nem sokan küldenek ilyen képeket a pasiknak, de no para. Megtudtam tőle, hogy őt elhagyta a pasija egy jó két hete. Amikor túl volt már a fél hűtő kievésén, akkor úgy döntött az lesz neki a legjobb, ha fűvel-fával kefélget kötöttségek nélkül és majd elfelejti. Hirtelen ott ültem és hallgattam annak a lánynak a sírálmait aki saját bevallása szerint is csak egy jót akart dugni velem. Kicsit furcsa volt.

Elmondta, egyszerűen nem képes erre. Nem tudott csak úgy lefeküdni valakivel, igazából velem sem tudna csak úgy. Ő nem kurva, csak felejteni akar és jól akarja magát érezni.

Sokat beszélgettünk még este és egy tök normális és intelligens nőt ismertem meg benne. Neten továbbra is tartottuk a kapcsolatot és sok mindent megosztott velem, így tudtam meg, hogy idővel csak felül kerekedett a gátlásain és az elvein és először valami házi buliba, aztán meg kitudja még hány alkalommal kurválkodott.

A legjobb barátnőjével még korábban összeveszett, mert az csábította el a pasiját, így barátja sem igazán volt. összehozta a sors, valami idősebb nővel, akiről láttam képet és első látásra is egy olcsó kurvának nézett ki.

Valamikor még abban az évben ősszel, vagy télen találkoztam újra a lánnyal és a kedves kis szolid, farmeros, edző cipős lányból egy miniszoknyás, akkori divatnak megfelelő melírozott hajú picsa lett, aki nem sokat gondolkodott azon, hogyan is adja elő, hogy most már készen áll arra, hogy megdugjam. Egész egyszerűen rám mászott. Nekem ez nem pálya… soha nem voltam az a típus aki egyszer megbasz valakit és odébb áll. Főleg ha a lány tálcán kínálja fel magát.

Finoman otthagytam.

Régebben néha-néha rákukkantottam Iwiwen, meg myvipen. Most is rákerestem az előbb. Ahogy látom a diplomázás nem jött össze neki, most vörös a haja és a melle és kétszer akkora mint annak idején. A segge felett annak rendje és módja szerint szokott egy ilyen kis kurvánál, ki van varrva.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerkedesazinterneten.blog.hu/api/trackback/id/tr411397964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása