Az ismerős ismerkedés

 2009.08.31. 12:32

Az előző posztban végén megígértem, hogy elmesélem azt a történetemet amikor az egyik kolléganőmet megtaláltam az egyik társkeresőn...

Pár héttel ezelőtt még július végén a szabim első napjának délelőttjén keresgéltem a menyecskéket az egyik oldalon, amikor ismerős fotóra lettem figyelmes. Az egyik iwiw-es ismerősöm fotója volt kint, méghozzá az egyik kolléganőmé, akit nevezzünk Évának.

Annyira nem lepődtem meg, mert napi 8-10 órákat dolgozik, a gyermekét egyedül neveli tehát sok lehetősége az ismerkedésre nincs. Ezen a bizonyos oldalon ki lehet tölteni az ismerkedés célját is, mint pl. barát vagy tartós párkapcsolat, vagy esetleg szex partner keresése. És igen... a kolléganőnek a szex volt beállítva. Évek óta nincs fix partnere... lehet, hogy nem is szeretne, ezért valahol én ezt is megértem.

Nem túl közeli a kolléganő, havonta pár alkalommal szoktunk együtt dolgozni, és beszélgetni. Pár alkalommal is nagyon jól kijöttünk, jókat beszélgettünk és sokat viccelődtünk egymással... és mit mondjak, igen csak jól is néz ki, pont az a típus akit én szeretek. Sokat gondolkodtam rajta régebben, hogy ugyan mit szólna hozzá, ha elkezdeném neki csapni a szelet, de mindig letettem róla, mert őszinte leszek: saját gyereket szeretnék és nem egyből egy tinédzsert.
De ha már megtaláltam a párkeresőn, akkor úgy gondoltam írok egy levelet. Nem vittem túlzásba, de ő sem a választ. Én az üdvözlés után csak annyit írtam "na látom nem csak én unatkozom netezés közben"... erre a válasz csak egy MSN cím volt....

Tehát MSNbe folytattuk a dolgokat, ő nagyon örült neki, hogy ezután nem csak havi 1-2 alkalommal beszélgethetünk, amikor épen együtt dolgozunk. Előjöttek a korábban is szokásos témák, mint pl. a filmek, a sorozatok (erről egyébként órákig tudna beszélni szerintem). De engem mégsem hagyott nyugodni az a tény, hogy egy párkereső oldalon találtam meg, ráadásul szex partnerkeresési céllal és egy olyan érdekes és pikáns bemutatkozó szöveget olvashattam tőle, amit egyszerűen nem lehet elfelejteni.

Rákérdeztem hát egyértelműen, mégis mit keres fent azon az oldalon. Ő először terelni próbált, majd hülyeségeket irkált be. Észrevettem, hogy kényelmetlenséget okoz neki erről beszélni egy kollégájával. De megnyugtattam, hogy én nem vagyok pletykás és egyébként is megértem őt, nem lehet könnyű egyedül egy kamasz lányt nevelni, és napi 8-10 órákat dolgozni.

Ekkor szóba jött a lánya, aki aznap utazott el egy hétre, a barátaival a Balatonhoz.... Kérdeztem is tőle, hogy ilyen egyszerűen elengedte, de mondta hogy a lány apjának a nyaralójába mentek és az apuka is ott lesz pár napot és neki is kell évente 1-2 hét szabadság, amikor csak magával foglalkozik, de már a második nap és unja magát.

A 2 hét szabi alatt a nagytakarításon és pár közeli hely meglátogatásán kívül semmi tervem nem volt. Megpendítettem hát Évának, hogy ha van kedve menjünk el moziba, vagy színházba, de ne értse félre ez nem randi, csak én is meg ő is unatkozunk és egyébként is jól kijövünk egy közös délutáni, esti program nem lehet akadály. Azonnal igent mondott… :)

Este küldött egy SMS-t, másnap moziba megyünk, de előtte elmegyünk az egyik cukrászdába ekkor és ekkor legyek ott. Na én azért felhívtam, de a máskor nagyszájú Éva a köszönéseken és a hallon kívül nem sokat mondott, jól hallhatóan zavarban volt.

Másnap: a cuki és a mozi is jó volt, csak utána nem volt lövésünk sem, hogy hová menjünk. Ő éhes volt én szomjas, de egyikünknek sem volt kedve étterembe, vendéglőbe menni. Én a város másik végén laktam és nem is autóval jöttem, ő viszont mint ekkor megtudtam közelebb székel. Sült kompérral meg fagyasztott sajttal töltött pulyka hús kisütésére gondolt, mert az van otthon. Nekem mindegy volt, egy jó fél liter vízre vágytam a 38 fokos melegben, és nem meleg kajára.....

Majdnem éjfélkor jöttem el tőle, addig beszélgettünk, megnéztünk egy filmet is amiről korábban beszélgettünk. Nem történt semmi olyasmi amire a kedves olvasó gondol.

Másnap keresett, hogy megismételhetnénk a találkozást, de mondtam neki, hogy megyek a szerelő haveromhoz és segítek neki bütykölni a kocsimat, valamikor csak este végzem. De másnap elhívtam egy kis kocsikázásra és kirándulásra... ő hozta a kaját én meg saját magamat. :) Jól telt ez a nap is, de hullafáradtan köszöntünk el egymástól.

Ezután is elég sokat beszéltünk telefonon, én még egy mikrofont is beszereztem, így szinte ingyen tudtunk előszóban beszélni az MSN segítségével. Valamelyik nap belekezdtem a nagy takarításba, de az ablakpucolás nem ment. Én minden ugyanúgy csináltam mint az autómnál de csíkos lett... már egy ideje pucováltam az ablakot, lassan már a tökömön is folyt a víz olyan meleg volt.... káromkodások közepette csörögni kezdett a telefonom. Éva hívott. akinek elpanaszoltam, hogy nem megy az ablakpucolás.... ő pont azért hívott, hogy felhívjon ebédelni, mert finomat főzött, de sokat. De ő most jobbat tud, inkább elhozza a kaját és ebéd után segít ablakot pucolni.....

Az ebéd utáni ablakpucolásból nagy ökörködés lett a végén, felvilágosított, hogy semmi értelme az ilyen alkoholos vackokkal takarítani az ablakot, ecetes vízzel kell, de azt sem akkor amikor az ablakra tűz a nap. Nem hülyén halok már meg...

Éva kitalálta, hogy mi lenne ha elmennénk még este valahová. Szinte egész éjjel sétáltunk, majd olyan 11 felé az ő lakásán kötöttünk ki, de ezt már nem részletezném, mert úri ember vagyok.

A szabadság hátralévő részének minden napját együtt töltöttük, hol nála, hol nálam voltunk. A nappal inkább a hűvös lakásban tanyáztunk, este pedig nagyokat sétáltunk, moziztunk. Az egyik este még strandra is elmentünk, mert az egyik közeli hely nyitva van éjfélig és nem is túl drága.

Sokat beszélgettünk mindkettőnk terveiről, és rájöttünk, hogy egyikünk sem akarja túlbonyolítani a dolgokat. Ő nem akar sem élettársat, sem férjet, nekem meg ugye ott van a lánya mint probléma. Ő ezt megértette, és el is fogadta. De ha nem is ennyi volt, a munkahelyen nem szabad megtudnia senkinek, hogy mi van, vagy volt köztünk.

Lassan már 3 hete vége lett a szabinak, azóta is találkozgatunk, de már leginkább nálam. Eszünk-iszunk, jókat beszélgetünk, és néha...... :)  A meló helyen elég keveset találkozunk, bár én eleinte kerestem őt, furcsán is nézett rám a főnöke mit keresek ott, így ezt befejeztem.

Címkék: randi találkozás koléganő

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerkedesazinterneten.blog.hu/api/trackback/id/tr11350510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

falusufni (törölt) 2009.09.01. 19:21:21

Csak arra vigyázz, bele ne szeress (mert ha jó a szex, jó vele beszélgetni, akkor könnyen bele lehet szeretni), mert akkor leragadsz mellette. Bár ez nem feltétlenül olyan nagy baj, hiszen független. Mennyivel idősebb nálad?

Stop Light 2009.09.01. 20:57:46

@falusufni:
5 évvel idősebb, szóval annyira nem vészes.

Nem hiszem, hogy bele fogok szeretni, mert ahogy egyre jobban kezdem megismerni jó pár dolog van benne ami nagyon kiánrádító. Többek között egy lusta és trehány. Meg valahogy a rendet se igazán szereti... tisztasá... a fürdőt a WCt, meg a konyhát kivéve abban sem jeleskedik. Vastagon áll a por mindenhol.

Stop Light 2009.09.01. 20:59:14

Én meg a gépelésből és helyesen írásból nem vagyok topon... sorry, megártott a meló.
süti beállítások módosítása