Első bejegyzés.

 2009.08.29. 21:55

A '90-es évek közepén kezdtem el aktívan használni az Internetet, édesapám munkahelye miatt kapott egy lapotpot amit néha átengedett nekem és betárcsáztam. Érettségire kaptam a rokonságtól közösen egy számítógépet. Akkor nyáron a betárcsázósra való pénzt én kerestem meg, szinte az összes pénzem erre ment el..... sok-sok ezer Forintot kifizettem/tünk akkor még a Matávnak... aztán ahogy lehetőségem volt a lakehyemen ADSL-re váltottunk.

1998-1999 óta chatelek és ismerkedem. Persze emellett a való életben is ismerkedtem, a netet egy lehetőségként fogtam fel, nem úgy mint egyesek. Én a való életben is próbáltam kapcsolatokat teremteni, szórakoztam, társaságba jártam.

2004 azonban vízválasztó év volt számomra, ekkor ismerkedtem meg az interneten egy bájos hölggyel. Ez a hölgy ezután majdnem 5 évig a partnerem volt.....

Pár hónappal ezelőtt újra ismerkedni kezdtem itt az interneten is és a való életben is.

A régebbi tapasztalatokat, a friss történéseket szeretném alkalmanként prezentálni ezen a blogon.

Címkék: motorház

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerkedesazinterneten.blog.hu/api/trackback/id/tr1001347293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása